Vastaus W. Farksille
Erkki Aho 13 12 2008, 6:15
Nimimerkki W. Farks kirjoittaa 8.12.2008:
Olen seurannut eläkepäivinänikin paljon politiikkaa, ja olen kuullut jutustasi. Sinun asiaasi kiireellisempiä käsittelyjä on Suomessamme jo monia kymmeniä, ja uskon että pärjäät vielä jonkin aikaa. Rauhallisluontoisessa tavassa selvittää konflikteja, olivatpa ne kuinka inhottavia tahansa, on aina parempi liikkua, ja toivon että Sinäkin muistat sen. Oikeuslaitoksessa on monta viisasta ja oikeudenmukaista
henkilöä. Rauhallisuutta nuorimies, elämöimällä ei saavuteta arvostettavia tuloksia.
(Päiväkirjan kohdassa: •
Miksi Erkki Ahon asioiden käsittelyä pitkitetään? 1.4.2008)
http://www.erkkiaho.com/blogarchive/669.htmja
Selkärankaa, nuorimies! Tuollainen menee jo pelleilyksi. Nimeämällä et saavuta haluamaasi huomiota. Ihailen edelleen taitoasi pitää yllä poliittista internetpäiväkirjaa, mutta sen katkerat kirjoituket pilaavat terveen keskustelun ja pilaavat kollektiivisemmin ajattelevien osapuolten käsityksen Sinusta ja mielipiteistäsi. Jos haluat herättää keskustelua, älä lyttää vastakkaisten osapuolten näkökulmia heti alkuunsa. Internetsivu jolla kaikki ovat samaa mieltä on kovin tylsä, eikö niin? Suosittelen: -Argumentaatiotaidot; Kakkuri-Knuuttila Marja-Liisa: "Argumentti ja kritiikki: lukemisen, keskustelun ja vakuuttamisen taidot."
(Päiväkirjan kohdassa: •
Laman syylliset - rikollisille syytesuoja? 25.9.2007)
http://www.erkkiaho.com/blog/index.php?content=detail&id=469________________________________________________________
Kiitän palautteesta
Olen samaa mieltä nimimerkin kanssa, että oikeuslaitoksessa on viisaitakin henkilöitä ja Suomen lainsäädäntö on periaatteessa hyvä. Sitä vain ei noudateta, eikä toteutuspätevyyttä löydy. Valitettava tosiasia on se, että Suomi ei lukeudu oikeusvaltioden joukkoon. Tämä on kansainvälisesti tutkittu. Suomi kuuluu Transparency Internationalin selvityksen mukaan samaan joukkoon Kamerunin, Indonesian ja Perun kanssa.
Onko nimimerkin mielipide ymmärrettävä siten, että kaikille rikollisille on annettava anteeksi ja mahdollisesti vielä kiitettävä heitä väärästä tekemisestään? Sellaiselta oikeudenkäyttö todella vaikuttaa maassamme. Tuloksena on kuitenkin aina vain enemmän väärää tekemistä. Etenkin talousrikolliset päästetään kuin koira veräjästä. Poliittisien päättäjien virheitä ja laitonta käyttäytymistä ei penätä. Kanteluita ei käsitellä. Olisi mielenkiintoista kuulla ja varsinkin verrata ne muutamat kymmenet kiireelliset tapaukset. Nähtävästi nimimerkki on tietoinen Suomessa vallitsevista epäkohdista yksityiskohtaisesti. Kiitän huomaavaisuudesta omalta kohdaltani.
Laillisuusvalvonta on saatettava pikimiten tarkoitustaan vastaavaan asemaan. Oikeuslaitoksemme on saatava lakia noudattavaksi. Ei ole mitään mieltä, että oikeusasteet jättävät esitetyt asiat käsittelemättä ja langettavat tuomionsa vailla perusteita. Minun tapauksessani jopa aivan muista asioista mistä oli kyse. Siis kenen päänupin ruuvia pitäisi kiristää? Mikäli nimimerkki palautteellaan tätä tarkoittaa. Ikävistä epäkohdista on mainittava, muuten ei tapahdu mitään. Syylliset on nimettävä ja rangaistava. Maamme on hurjaa vauhtia menettämässä myös taloudellisen selkärankansa etenkin poliittisen leväperäisyyden ansiosta. Laillisuusvalvonta on täyttä pelleilyä verovaroilla. Omissa kirjoituksissani pitäydyn tosiasioissa eikä niiden muuksi muuttajia ole toistaiseksi ilmennyt. Jopa juridista argumentointiani on pidetty oikeana. On vaikea sulattaa väitettä tekemiseni olevan „pelleilyä“.
Neuvojia kyllä riittää, samaten ohjeiden antajia, vastuunkiertelijöitä, mutta yksinkertaiseen asianhoitoon ei löydy kanttia. Selvistä asioista, vedenpitävistä todisteista ei tarvita ilmaisuja kuten „näkökulma“ tai „mielipide“. Keskustelukin on väärä ilmaisu. Usko, rauha ja toivo ovat etunimiä, ei muuta. Käyttääkö nimimerkki noita käsitteitä tietämättä mistä puhuu? Oikeustaisteluni on kestänyt yli 13 vuotta, se on liian pitkä aika ihmisen elämässä kuullakseen sitten „palkkioksi“ tälläisia „vanhempien“ neuvoja. On aika saada edes oikeudenmukainen oikeudenkäynti. On aika.
Erkki Aho
palautteet
Olet aivan oikeassa, alkaa olla jo saada tämän maan
oikeuslaitos toimimaan oikeuden mukaisesti, muillekin kuin
vahvoille osapuolille. Esimerkkinä työtuomioistuin, jossa
vahvin näyttää voittavan poikkeuksetta.
W.Farks:n kommentit eivät olleet kuitenkaan pois oikeasta,
ottaos opiksesi, nuori mies. Jos näyttösi, Erkki, ovat
kiistattomat, miksi tarina on jatkunut jo 13 vuotta? Olisiko
rauhallisempi ja tarkempi ote tuonut tuloksen jo aiemmin,
johon kuitenkin epäilemättä olet pääsemässä?
Kiitän nimerkki Optimistia palautteesta.
Voitte perehtyä tarkemmin asiaan netissä: PR-talojen
markkinoilta poistaminen, osoite:
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2008/11/pr-talojen
-markkinoilta-poistaminen.html
sekä DVD-dokumentista YouTubessa, osoite:
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2008/12/dvd-dokume
ntti-youtubessa.html
Näissä on selostettu tapahtumat, esitetty todistusaineisto
ja suoritettu juridinen argumentointi. Aineistot on
toimitettu niin keskusrikospoliisille, Suomen
oikeuskanslerille kuin tuomioistuimillekin. Todisteet ovat
aukottomat, vika on jossain muualla. Voidaan perustellusti
kysyä: Onko Suomi oikeusvaltio?
Suomessa toimii MAFIA, joka on onnistunut valtaamaan
oikeuslaitoksen,
keskeisen osan poliisia ja poliittisen
järjestelmän kautta myös perustuslaillisen
laillisuusvalvonnan.
Muualla maailmassa MAFIA pyrkii vasta
kyseiseen asemaan ,ostetaan poliitikkoja, tuomareita
,poliiseja...
On jo pidempään tiedetty, että esim. KERA Oy on toiminut
yhteistyössä KRP:n kanssa siten, että sieltä on esitetty
perättömiä rahanpesusyytöksiä ja ilmoituksia sellaisia
yrityksiä ja yrittäjiä kohtaan, jotka KERA on halunnut
poistaa markkinoilta. Tätä tihutyötä on suorittanut
parivaljakkona
KERA:n ns.ruumiinpesijä ja hänen KRP:SSÄ PÄÄLLIKKÖ-tasolla
toiminut lähisukulaisensa(lanko. Jos asetelmaa on yrittänyt
saada tutkintaan, on aina törmätty sukulaisuhteen vuoksi
kuin muuriin. Tätä taustaa vastaan voi ymmärtää, miksi Erkki
ei ole saanut asioitaan tutkintaan, vaan hänestä itsestään
on tehty rikollista.
Erkki on kirjassaan ja nettisivuillaan
esittänyt aukottomat, kirjalliset näytöt kuinka KERA OY
(Nykyinen FINVERA) lähetti KTM:ään perättömän ilmoituksen
kansainvälisestä rahanpesusta. Kirjelmän KTM:ÄÄN on
allekirjoittanut Seppo Arponen ja valmistellut Veikko
Anttonen.
KRP:ssä asiaa on valmistellut Eero Leinonen ja peittelyyn on
osallistunut mm. Eero Klemetti. Kaikkien em. toimipaikkana
on ollut Oulu. Rahanpesuasiaa leviteltiin hyvin laajalti
rahoittajille ja Erkin tehtaan asiakkaille sekä
mm.Alavieskan kuntaan Jouni Remeksen ja pesänhoitajien
toimesta. Poliisi ei ryhtynyt millään tavoin tutkimaan
asiaa.
Kiitos vastauksesta, Erkki. Silti esitän edelleen
kysymyksen; jos todisteenne ovat aukottomat, miten totuutta
ei ole huudettu julki? Uskon kyllä, että Suomi on
korruptoitunut maa, mutta vika ei ole ainoastaan
"jossain muualla", kuten kirjoititte. Onnea
valitsemallenne tielle
Hyvä E. Aho! En kommentoi tuskaasi oikeusjuttusi kanssa, en.
Mutta sanoitko että mielestäni olisi hyvä armahtaa
syyllisiä? Tarkoitin että nimeäminen nettiblogissa ei ole
oikea tyyli ratkaista asioita. Se on vain lapsellista uhoa.
Usko, rauha ja toivo... älä aliarvioi ihmismielen piirteitä
joiden avulla tämä maailma pysyy pystyssä! Katkeroitunut
olet, sen huomaan. Voimaa ja kärsivällisyyttä nuorimies! Ja
laitoitko vanhempien-sanan lainausmerkkeihin? väitätkö
olevasi yli 76 vuotias? kuvasi on sitten hyyyvin vanha...
W. Fraks ?????
Pyydän Erkki kommenttiasi siitä asiasta, että Kera Oy:n
Veikko Anttonen ja Oulun KRP:n entinen päällikkö Eero
Leinonen ovat toistensa lähisukulaisia lankoussuhteen
kautta. Kera on sotkenut yrittäjien asioita ja KRP:n
sukulainen on estänyt rikosten tutkinnan, perhepiirissä.
Onko tilanne ollut laillinen?
etsivä aho voisi selvittää, onko xxxxxxx xxxx tehnyt kuprun
vuokra-asunnot oy:ssä, koska taloihin ei ole tehty mitään
remontteja, nostetaan vuokria 6% lisääntyneiden
kunnostustöiden vuoksi.